Thursday, 22 December 2011

main dengan keling

Malu saya nak cerita tapi saya rasa seronok. Hari tu hari Jumaat. Sebelum pergi kerja paginya suami saya cakap dia akan singgah di rumah untuk makan sebelum outstation petangnya. Dia mintak saya masak untuk makan tengah hari.

Pukol 12.30 tengah hari suami saya sampai di rumah dengan Trooper pejabat. bersama dia ada 4 orang lagi. Kesemuanya kata dia kawan sepejabat yang kena pergi outstation.

Saya tanya nak makan dulu? Dia cakap dah lewat kena pergi sembahyang jumaat dulu. Balik sembahyang, baru makan. Lepas makan mereka nak terus bertolak ke Grik. Daripada empat orang, seorangnya tak pergi sembahyang Jumaat. Namanya Balan. Sebab dia Hindu. Jadi dia tunggu kat rumah. Mr. Balan tengok tv kat depan sambil duduk atas sofa.

Tak berapa lama selepas suami dan dua orang kawannya pergi ke masjid, Mr. Balan mintak kain tuala dia nak buang air katanya.

Saya kasi tuala kat dia, lepas tu teruskan kerja cuci pinggan dan cawan. Waktu Mr. Balan keluar dari bilik air, entah macam mana kai tualanya tersangkut kat kerusi makan lalu terlondeh. Saya terkejut berukkkkkk!!!! Terpegun saya sebab melihatkan batang dia yang besar dan hitam berkilat. Tak potong. Saya terdiam....kerana tak pernah melihat senjata lelaki sebesar itu.

"Maaf Kak," cakap Mr. Balan.

Entah macam mana saya ambil tuala kat lantai dan beri pada Mr. Balan. Waktu saya unjukkan tuala tu tiba-tiba Mr. Balan tarik saya dan cium saya. Saya nak lari tapi tiba-tiba saya terasa seram sejuk. Rasa syokkk. Tuala tu terlepas dari tangan saya. Mr. Balan pulak pandai dia gentel-gentel puting saya yang masih dalam baju. Silap saya jugak tak pakai coli masa tu. Sebenarnya seluar dalam pun saya tak pakai, walaupun saya pakai baju kurung dengan kain sarung....

"Maaf satu kali lagi Kak, saya suka sama akak punya body...akak jangan marah, saya tarak tahan. Akak jangan takut saya slowly jugak..." Mr. Balan cakap.

Saya rasa makin syok sebab Mr. Balan mula masuk tangan dalam kain saya. Sebenarnya sudah 18 hari masa tu saya tak bersama dengan suami saya. Tak tau laa apa sebab suami saya jarang mau setubuh dengan saya.

Mr. Balan bawak saya baring atas lantai depan tv. Dia bukak kain dan baju saya. Dia gentel, jari dia masuk saya punya anu. Dia juga cium seluruh tubuh saya. Saya makain tak tahan.... saya mintak Mr. Balan cepat....Syokkk betul. Lepas tu Mr. Balan masukkan batang dia dalam anu saya yang dah basah lenjun rasanya. Sini pun dia pandai...dia masuk pelan-pelan, tarik-keluar tarik-keluar. Sedap Tuhan saja yang tahu. Batang dia yang besar tu penuh saya punya lubang. Saya angkat-angkat punggung setiap kali Mr. Balan henyakkan batangnya.

Saya lepas itu macam gila. Tak pernah saya rasa sedap macam tu. Lebih kurang lima minit saya rasa nak kencing. Saya tahu saya sudah kemuncak. saya tarik badan Mr. Balan dan saya tolak punggung saya ke atas dan saya lilitkan kaki ke pinggang Mr. Balan. Mr. Balan pun masa tu hendak lagi kuat....

Saya macam meraung waktu tu. Sedappp lalu terpancutttt. Selepas terpancut, satu minit kami tak bergerak. Lepas tu Mr. Balan tarik keluar batang dia...saya tengok macam ular sawa tertidur....terkulai.

Mr. Balan cakap, "terima kasih akak!"

Saya teringin lagi dengan Mr. Balan tapi dia belum lagi ada outstation kali kedua lepas tu. Itulah kali pertama saya merasa batang orang lain selain suami punya. saya rasa sedap. Saya timbul rasa ingin rasa batang lain.....

3 comments:

  1. Replies