Thursday 22 December 2011

Cipap Kakak Berlaga Dengan Cipapku

Kakak….. everyone of us ada kakak, kakak saudara, kakak ipar dan kakak angkat serta sebagainya.…….. Ceritanya bermula kira-kira 6 tahun yang lalu sewaktu itu aku agak rapat dengan kakakku. Aku baru 16 dan kakak, Lia, berusia 20 tahun. Nama timangan aku Zie nama penuh….Nor Aziewaty Memang ku akui bahawa kakakku Lia mempunyai tubuh yang solid. Dia pernah menjadi model part-time di KL under company Spencer Model Asscociate.. Dia memang selalu tukar pasangan tetapi I memang tak pernah menyoal pasal hal dia. Tidak pernah pulak I terfikir nak main or fucking dengan kakak sendiri. Tanpa kuduga, kudapat rasa tubuh Lia yang mengiurkan……Cipap begesel dengan Cipap.
Ia bermula apabila aku ponteng sekolah dan pada waktu yang sama emak dan ayah tiada dirumah pada hari Jumaat . Aku berbuat demikian kerana untuk mengelakkan perhimpunan. Lia tak sedar yang aku ada kat rumah hari tu. Lebih kurang 10.00 pagi aku terdengar bunyi orang mengerang ah ahah …ememe memeahaha ahahahahah ……ah ahahahah……seperti dalam adegan seks dalam filem blue. Aku turun bawah ke ruang tamu untuk lihat punca bunyi itu. Aku terkejut melihat kakakku Lia berbogel dan terlentang depan kaca tv. Aku naik stim jugak tengok kakakku sendiri. Ini first time aku tengok kakakku bogel dihadapanku dengan keadaan yang cukup menggaraikahkan. Sebelum ini semuanya dalam tv sahaja. Lia ada buah dada yang sungguh menghairahkan. Puting susu yang kemerahan itu seolah memanggil aku untuk turut serta sekali
Aku pun bukak seluar dan baju duduk separuh bogel ditangga sambil memerhatikan kakakku Lia melancap sendirian…dengusan …ah aha aha em ememmmmmmmm…menyelubungi segenap ruang tamu rumah kami…. Memang aku tak pakai seluar dalam pada waktu itu….. Tengah asyik tangan Lia melancap………dia sedar yang aku perhatikan dia. Dia langsung tidak menunjukkan tanda-tanda terkejut malah dengan mata yang separuh sedar itu hanya menunjukkan reaksi kesedapan yang tidak terhingga….. …..….dia teruskan lancapannya dengan begitu rakus sekali dengan kadangkala lidahnya dimain-mainkan. Kelihatan air pantat kakakku meleleh dan sruppppppp…….. dijilatnya ditangan dengan penuh perasaaan yang amat menakjubkan…. Dengan perlahan…dia memanggil aku duduk dengan disebelah sisinya melihat perbuatanya itu.
Aku agak takut dengan pelawaan itu …tapi apakan daya…cipap aku sendiri pun sudah basah di tangga, Aku tetap beranikan diri baring sebelah dia. Sebelum sempat aku berbuat apa-apa, Lia sudah jilat cipapku yang mungil ini…….ahhhhhh…... Tak pernah aku bayangkan sesiapa akan jilat cipapku,,,,,,lebih-lebih orang yang sejenis denganku. Lia…… menjilat habis dua biji kelentiku sambil hisap lobang duburku…..sekali sekala…aku berdengus lebih kuat dari kakakku sendiri……ahhhhh…ahhhh ahhhh emmmm emmmm ahhhh……..
Aku tidak tahan diperlakukan sedemikian…kenikmatan yang aku terima sungguh luar biasa sekali….aku cuba untuk melepaskan diri dan cuba berhenti. Tetapi aku tidak terdaya melawan nafsu kakakku yang sungguh dahsyat itu…..Aku diterlentangkan kembali. Kemudian, kakakku menarik kepalaku dan letak dekat cipap dia…..bau cipap kakakku sungguh semerbak…..ini mengingkat nafsu sex aku dengan tidak semenamena….. Dia menyuruhku memainkan cipapnya seperti dalam TV yang sedang ditanyangkan….. Aku pernah dengar kawanku bercerita pasal bermain dengan cipap sendiri. So, aku ikutlah petua itu……. Mula-mula dengan jilat bibir cipapnya…..ahhhhhh…bunyi rengekkan kakakku…..kelihatan sungguh seronok sekali kakakku apabila aku memain cipap yang tembam itu…….. kelazatan tersebut membuat kakakku terus merengek dang kadang kala meraung sekuat-kuat hatinya seolah-olah biji kelentitnya akan pecah……aku tidak perduli dengan semua itu…..dengusan demi dengusan terus keluar dari mulutnya…….. Aku ulang beberapi kali sebelum masukkan lidahku kedalam cipap dia…rasa masin dan meleket menyubungi lidahku…... Kakakku …..menjerit dan meronta-ronta ketika itu. Aku pulak sudah syok merasa tubuh dia…..Cipapku juga berdenyut denyut tanda aku memerlukan sesuatu untuk dipuaskan……...
Sambil main cipap kakakku, aku mancapai buah dadanya dan picit berulang kali. Jeritannya bertambah kuat. ….dari cipap aku menghisap teteknya yang sememangnya besar. Sesekali aku gigit puting susu untuk memanbahkan…..keseronokan dan keriangan kami. Akhirnya, aku tidak dapat tahan lagi. Cipapku rasa hendak meletup. Aku nak sumbat kat cipap dia tapi aku takut tindakan aku menyebabkan kakakku marah….ahhhh…perdulikan setan….. Aku terus menyilangkan kakiku dengan kaki kakakku supaya cipap kami bertemu diantara satu sama lain. Tindakan aku mendapat restu kakakku apabila dia dengan sendirinya..merapatkan bontotnya kearah cipapku….ternyata aku tidak bertepuk sebelah tangan…….geselan cipap antara cipap menyebabkan aku tidak dapat mengawal diriku….sunguh dahsyat sekali keenakkanyan…..dengusan emmmmmm ahhhhhh ahhhhhh ahhhhhhh ahhhhhh sememanganya tidak dapat disorokkan lagi…….. terjerit sakit bercampur syok waktu aku menghempaskan cipapku sekuat-kuatnya……………semasa aku dan kakakku klimaks, ….aku dan dia terbaring diruang tamu untuk beberapa jam sebelum kami berdua pulih semula. Sejak hari tu, aku dan kakakku sering melancap bersama….sebelum tidur…selelum ke sekolah…semasa mandi dibilik air…….dan kadang kala aku dan kakakku mengintai kedua ibu bapa ku melakukan hubungan sex…..melalui tingkat balkoni rumah……sungguh indah pengalaman bersama kakak…..sekarang kakak sudah melanjutkan pelajaran ke Eropah ..tinggal aku sendirian di ITM Shah Alam….tapi apa kurang hebatnya…teman sebilik dengan akupun habis aku jilat cipap mereka………

3 comments:

  1. Utk perempuan shj.
    I boleh enjut 5round 1mlm.
    Btg 6inci maintain keras.
    Stamina padu..pakar jilat dan korek.nk massage. pun.boleh.digalakan yg ada duit n. cntik Putih melepak.amoi cina lg. bagus.call 0179755920 k

    ReplyDelete
  2. Kepada sesiapa yg ingin pukinya dijilat, biji kelentitnya dihisap dan lubang pukinya dijolok dengan lidah, boleh hubungi sy Atau whatsapp di 0197182302 utk temujanji..area johor baharu..

    ReplyDelete